آغاز هفته با افزایش ابر و رگبار پراکنده در دامنه های زاگرس/ کیفیت هوای تهران قابل قبول است

آغاز هفته با افزایش ابر و رگبار پراکنده در دامنه های زاگرس کیفیت هوای تهران قابل قبول است

برای امروز و فردا در مناطقی از شمال غرب، دامنه های زاگرس مرکزی واقع در استان های همدان، مرکزی و جنوب قزوین، در ساعات بعدازظهر افزایش ابر گاهی رگبار، رعدوبرق و وزش باد شدید پیش بینی می شود.

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری فطر نیوز، بر اساس پیش بینی کلی نقشه های همدیدی و آینده نگری سازمان هواشناسی طی پنج روز آینده برای شمال غرب کشور گذر متناوب امواج کم دامنه تراز میانی جو پیش بینی شده و در سایر مناطق کشور جوی پایدار و آرام مستقر است.

بر این اساس طی امروز و فردا در مناطقی از شمال غرب، دامنه های زاگرس مرکزی واقع در استان های همدان، مرکزی و جنوب قزوین، همچنین در جنوب شرق کرمان، نیمه شرقی هرمزگان و جنوب سیستان و بلوچستان در ساعات بعدازظهر افزایش ابر گاهی رگبار، رعدوبرق و وزش باد شدید پیش بینی می شود.

امروز بارش ها در شمال غرب، برخی مناطق غرب، شرق هرمزگان و جنوب سیستان وبلوچستان ادامه خواهد داشت. فردا نیز  رگبار و رعدوبرق در شمال غرب و بارش های پراکنده در کردستان، همدان، مرکزی و زنجان روی می دهد.

همچنین بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد 67 قرار گرفته و کیفیت هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول یا همان سالم است.

همچنین طی 24 ساعت گذشته شاخص کیفیت هوا بر روی عدد 84 قرار داشت و کیفیت هوا قابل قبول بود.

تهران از ابتدای سال 5 روز هوای پاک، 70 روز هوای قابل قبول و 5 روز هوای آلوده داشته است.

این در حالی است که تهران در مدت مشابه سال پیش 8 روز هوای پاک، 66 روز هوای قابل قبول و 6 روز هوای ناسالم برای گروه های حساس جامعه داشته است.

آغاز هفته با افزایش ابر و رگبار پراکنده در دامنه های زاگرس/ کیفیت هوای تهران قابل قبول است

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آغاز هفته با افزایش ابر و رگبار پراکنده در دامنه های زاگرس/ کیفیت هوای تهران قابل قبول است" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آغاز هفته با افزایش ابر و رگبار پراکنده در دامنه های زاگرس/ کیفیت هوای تهران قابل قبول است"، کلیک کنید.