اجلاس کسب و کار چه کمکی به دانشجویان دانشگاه آزاد می‌کند؟

اجلاس کسب و کار چه کمکی به دانشجویان دانشگاه آزاد می‌کند؟

مدیر اجرایی نخستین اجلاس بین‌المللی مدیریت استراتژیک در حوزه کسب و کار، کار آفرینی و توسعه اقتصادی گفت: حضور صاحبان کسب و کار و دانشجویان در این اجلاس، مهارت آنان را تقویت می‌کند و نیاز‌های صاحبان کسب و کار‌ها را پوشش می‌دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری فطر نیوز، مهدی نصرآبادی مدیر اجرایی نخستین اجلاس بین‌المللی مدیریت استراتژیک در حوزه کسب و کار، کار آفرینی و توسعه اقتصادی که در محل دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس برگزار شد، اظهار کرد: این اجلاس موجب توسعه شهرستان قدس و رشد اقتصادی دانشگاه است، چراکه ارتباط دوسویه بین آنها منجر به همگرایی، هم‌افزایی و منجر به اشتغال و درآمد‌های اقتصادی پایدار می‌شود.

وی افزود: حضور صاحبان کسب و کار و دانشجویان در اجلاس، از یک‌سو مهارت دانشجویان را تقویت می‌کند و از سوی دیگر نیاز‌های صاحبان کسب و کار‌ها را پوشش دهد.

مدیر اجرایی نخستین اجلاس بین‌المللی مدیریت استراتژیک در حوزه کسب و کار، کار آفرینی و توسعه اقتصادی عنوان کرد: امروز که زمان برگزاری این اجلاس در قالب دومین رویداد یا نمایشگاه صدراست را باید با عنوان افتتاح ارتباط مدیریت استراتژیک حوزه کسب و کار، کار آفرینی و توسعه اقتصادی با دانشگاه نام نهاد.

نصرآبادی متذکر شد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس به‌عنوان قطب علمی در غرب استان تهران می‌تواند با توجه به ظرفیت بالا و استفاده از ظرفیت نخبگان در زمینه توسعه اقتصادی شهرستان قدس کمک زیادی به احیای کسب و کار‌ها از نظر علمی و رشد و رونق اقتصادی شهرستان قدس کند.

وی تبیین کرد: از رئیس پرتلاش دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس که شرایطی را فراهم کرد تا نخستین اجلاس بین‌المللی مدیریت استراتژیک در حوزه کسب و کار، کار آفرینی و توسعه اقتصادی با کیفیت عالی برگزار شود تشکر می‌کنم و بسیار قدردان زحمات و هکاری و هم فکری این عزیزان هستیم.

مدیر اجرایی نخستین اجلاس بین‌المللی مدیریت استراتژیک در حوزه کسب و کار، کار آفرینی و توسعه اقتصادی از حضور شرکت‌ها و صاحبان کسب و کار‌ها در شهرستان قدس که در این رویداد حضور داشتند قدردانی و بیان کرد: شرکت‌های اقتصادی و صاحبان کسب و کار‌ها و کارآفرینان حوزه توسعه اقتصادی اگر ارتباط خود را با مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی بیشتر کنند می‌توانند از ظرفیت دانشجویان نخبه و استادان در زمینه رونق اقتصادی منطقه و رفع مشکلات کسب و کار و توسعه کارآفرینی شهرستان قدس بهره‌مند شوند.

اجلاس کسب و کار چه کمکی به دانشجویان دانشگاه آزاد می‌کند؟

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اجلاس کسب و کار چه کمکی به دانشجویان دانشگاه آزاد می‌کند؟" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اجلاس کسب و کار چه کمکی به دانشجویان دانشگاه آزاد می‌کند؟"، کلیک کنید.