جزییاتی از تفاهم نامه دانشگاه آزاد آذربایجان شرقی و شرکت مهندسی معدنی نوآوران مس 

جزییاتی از تفاهم نامه دانشگاه آزاد آذربایجان شرقی و شرکت مهندسی معدنی نوآوران مس 

دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی و شرکت مهندسی معدنی نوآوران مس تفاهم نامه علمی، پژوهشی و فناوری امضا کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری فطر نیوز، در راستای ایجاد و گسترش تعامل و همکاری های علمی – تحقیقاتی و آموزشی، تفاهم نامه ای بین دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی و شرکت مهندسی معدنی نوآوران مس با امضای آرش رنجبران رییس دانشگاه آزاد آذربایجان شرقی و حمید قاطع مدیرعامل شرکت مهندسی معدنی نوآوران مس منعقد شد.

این تفاهم نامه با هدف راه اندازی مرکز تحقیق، توسعه و توانمندسازی شرکت مهندسی معدنی نوآوران مس و استفاده بهینه از توانمندی های علمی، فنی، آموزشی و پژوهشی با محور سکوی «ست» منعقد شده است.

همکاری در زمینه برگزاری همایش مشترک و تشکیل دوره های تخصصی و آموزشی، انجام طرح های مشترک تحقیقاتی و مطالعاتی، همکاری در زمینه تالیف، ترجمه اسناد، کتب و مدارک علمی – آموزشی، ارایه دوره های آموزشی مشترک به منظور تربیت نیروی انسانی متخصص در مقاطع مختلف تحصیل، همکاری در زمینه دوره های کارآموزی و کارورزی دانشجویان و انجام پروژه های پژوهشی در قالب پایان نامه های تحصیلات تکمیلی و جهت دهی پایان نامه های تحصیلات تکمیلی به سمت نیاز های شرکت از موضوعات این تفاهم نامه است.

این تفاهم نامه در 14 ماده و به مدت یک سال به امضای طرفین رسید.

جزییاتی از تفاهم نامه دانشگاه آزاد آذربایجان شرقی و شرکت مهندسی معدنی نوآوران مس 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "جزییاتی از تفاهم نامه دانشگاه آزاد آذربایجان شرقی و شرکت مهندسی معدنی نوآوران مس " هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "جزییاتی از تفاهم نامه دانشگاه آزاد آذربایجان شرقی و شرکت مهندسی معدنی نوآوران مس "، کلیک کنید.