رژیم صهیونیستی از موشک هایی که از هزاران کیلومتر آن طرف تر شلیک شده بود عاجز ماند

سیدحسن نصرالله:

رژیم صهیونیستی از موشک هایی که از هزاران کیلومتر آن طرف تر شلیک شده بود عاجز ماند

دبیرکل حزب الله لبنان با تاکید بر اینکه نتانیاهو نمی تواند از رژیم خود در برابر موشک هایی که از هزاران کیلومتر دورتر شلیک می شود محافظت کند، گفت: رژیم صهیونیستی نمی تواند اسرای خود را آزاد کند و هر روز در برابر مردمش شکستش آشکارتر می شود.

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری فطر نیوز، سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان امروز در گفت وگوی زنده تلویزیونی به مناسبت سالگرد شهادت سید مصطفی بدرالدین در خصوص آخرین وضعیت منطقه، لبنان و فلسطین اظهارکرد: شهیدان حاج قاسم سلیمانی، زاهدی، سیدحجازی، سیدرضی موسوی و فرماندهان سپاه همیشه با ما بودند و به ما کمک کردند.

وی افزود: مقاومتی که امروز در حال جنگ است نتیجه فداکاری ها و ایثارگری های گذشتگان، حاضران و آیندگان است.

سید حسن نصرالله با تاکید بر اینکه  می خواستند سوریه را در جنگ داخلی غرق و تسلیم آمریکا کنند، اما دمشق از آن عبور کرد ادامه داد: بسیاری از کشور ها و رژیم ها در جهان عربی و اسلامی همین را می خواستند، می خواستند سوریه را در جنگ داخلی غرق کنند، اما سوریه امروز از جنگ جهانی عبور کرده است.

چطور رژیمی که سفیر آن منشور سازمان ملل را خرد می کند به قطعنامه پایند می ماند؟

دبیرکل حزب الله لبنان همچنین گفت: رژیمی که سفیر آن منشور سازمان ملل را داخل خرد کن می اندازد چطور می خواهد به قطعنامه پایبند باشد؟  بیش از 140 کشور خواهان پایان جنگ و آتش بس هستند، 140 کشور در سازمان ملل خواستار عضویت فلسطین کامل در سازمان ملل هستند ولی 9 کشور آن را رد می کنند. آمریکا و برخی کشور ها که هیچ کس اسم آنها را نشنیده با عضویت فلسطین در سازمان ملل مخالفت می کنند

وی با اشاره به انتفاضه دانشجویان سراسر دنیا در حمایت از فلسطین اظهارداشت: تظاهرات در کشور های مختلف نتانیاهو و ترامپ را عصبانی کرده است. رفتار سفیر اسراییل در سازمان ملل به دور از عقلانیت و یکی از نشانه های استکبار است.

بالا بردن عکس یحیی السنوار توسط سفیر رژیم صهیونیستی در سازمان ملل نشانگر پیروزی مقاومت است

سید حسن نصرالله بیان کرد: مهمترین صحنه رسانه ای و سیاسی که از چهره پیروز مقاومت، زمانی است که سفیر اسراییلی تصویر فرمانده بزرگ و شجاع یحیی السنوار را بالا می برد، این صحنه پیروزی مقاومت است.

وی افزود: اگر می خواهید ببینید چه کسی پیروزی است و چه کسی شکست خورده است این تصویر را ببینید. این خشم و این ناامیدی در صورت سفیر رژیم صهیونیستی که در سازمان ملل و در برابر دوربین های دنیا عکس یحیی السنوار را بالا می برد این صحنه پیروزی مقاومت است.

رژیم صهیونیستی از موشک هایی که از هزاران کیلومتر آن طرف تر به سمت آنها شلیک شده است عاجز ماند

دبیرکل حزب الله لبنان با تاکید بر اینکه دولت عاجز نتانیاهو نمی تواند از رژیم خود در برابر موشک هایی که از هزاران کیلومتر آن طرف تر شلیک می شود محافظت کند، ادامه داد: رژیم صهیونیستی نمی تواند اسرای خود را آزاد کند، رژیم صهیونیستی نمی تواند شهرک نشینان خود را برگرداند، رژیم صهیونیستی نمی تواند کشتی های خود را عبور و مرور بدهد و هر روز در برابر مردمش شکستش آشکارتر می شود.

در حال بروزرسانی…

رژیم صهیونیستی از موشک هایی که از هزاران کیلومتر آن طرف تر شلیک شده بود عاجز ماند

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "رژیم صهیونیستی از موشک هایی که از هزاران کیلومتر آن طرف تر شلیک شده بود عاجز ماند" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "رژیم صهیونیستی از موشک هایی که از هزاران کیلومتر آن طرف تر شلیک شده بود عاجز ماند"، کلیک کنید.