اتصالات گالوانیزه توپی برزیل

توپی برزیل تولید کننده اتصالات گالوانیزه شناخته شده به عنوان برترین در زمینه تولید اتصالات دنده ای گالوانیزه با رعایت استانداردهای بین المللی است. به طول شش متر است لذا در مسیرهای لوله کشی نیاز به اتصالات مرغوب است که یکی از اتصالات بسیار با کیفیت اتصالات گالوانیزه توپی برزیل است .

انواع اتصالات گالوانیزه دنده ای توپی

1_ NPI
2_BSP
که تفاوت این مدل در استاندارد رزوه ها نسبت به یکدیگر می باشد و هم چنین اتصالات گالوانیزه BSP نسبت به NPI  فشار کمتری را تحمل می کند .
هرکدام از این مدل ها با توجه به نیاز در پروژه ها مورد استفاده قرار می گیرد .

قیمت اتصالات توپی برزیل

جدول سایز بندی اتصالات توپی برزیل

اتصالات توپی برزیل  از سایز 4/1 تا 6 اینچ مطابق استاندارد فنی EN10242  تولید می شوند.

شرکت توپی برزیل دارای استانداردهای

منحصر به فرد بودن TUPY ، که در طول چند دهه ساخته شده‌است ، در دانش جامد خواص مواد و طراحی محصولات با ساختارهای پیچیده است .
بنابراین ، مدت‌ها قبل از اینکه مولفه‌ها به مرحله تولید برسند ، چالش TUPY یافتن راه‌حل‌هایی است که امکان ارائه بهترین کسب‌وکار برای مشتریان را فراهم می‌آورد .
در این مرحله ابتدایی است که دانش کسب‌شده توسط مهندسین و تکنیسین‌ها که در توسعه محصول در شرکت و مشتریان کار می‌کنند ، شروع به ادغام این زنجیره می‌کنند که در نهایت ، به مشتریان بالاترین اجزای ریخته را تضمین خواهد کرد. قیمت اتصالات توپی برزیل نسبت به کیفیت و مرغوبیت محصولات متفاوت است.

معرفی تعدادی از محصولات توپی برزیل

تبدیل گالوانیزه توپی برزیل: به خاطر تغییر سایز در مسیر لوله کشی از تبدیل های گالوانیزه استفاده می شود. تبدیل گالوانیزه به صورت یک طرف از داخل دنده (مادگی) و یک طرف از بیرون دنده (نری) می باشد.

سه راهی گالوانیزه توپی برزیل: سه راهی گالوانیزه به دو دسته سه راهی مساوی ( سایز ورودی، خروجی و انشعاب مساوی است) و سه راهی تبدیلی تقسیم می شود. سه راهی گالوانیزه برزیل همانند زانو گالوانیزه به صورت مادگی دنده خورده است و  برای انشعاب گرفتن از لوله گالوانیزه می توان از سه راهی استفاده کرد.

مهره ماسوره گالوانیزه توپی برزیل: یکی ازاصلی ترین  اقلام اتصالات گالوانیزه مهره ماسوره می باشد. وظیفه مهره ماسوره ایجاد فاصله بین خطوط برای باز کردن راحت اقلام لوله کشی می باشد و به خاطر اهمیت آب بندی در مهره ماسوره ها این نوع اتصال بسیار مورد اهمیت می باشد .

مهره ماسوره توپی tupy و انواع مهره ماسوره توپی برزیل 

این محصول از پرکاربردترین اتصالات باکیفیت و استاندارد شرکت توپی می باشد که در دو مدل مهره ماسوره  گالوانیزه توپی و مهره ماسوره سیاه در سایزهای متفاوت موجود می باشد که در ادامه معرفی خواهیم کرد :
مهره ماسوره گالوانیزه توپی از جمله اتصالات مصرفی در صنعت خطوط لوله ای می باشد مهره ماسوره TUPY از سه بخش تولید تشکیل می شود هر دو سر آن به صورت مادگی یا FNPT می باشد مهره وسط در مهره ماسوره همانند کار کوپل را انجام می دهد به این معنا که با سفت کردن آن مهره کوپل می شود.
مهره ماسوره توپی برزیل  از آهن چکش خورده ساخته شده است  ومدل اتصال آن از نوع دنده دنده می باشد این محصول جهت استفاده توسط سیال های گاز، آب و هوا کاربرد دارد.
در حالت کلی  مهره ماسوره گالوانیزه یک آلیاژ آهن- کبن است که ترکیبی از خواص برجسته فولاد و چدن می باشد.

قیمت اتصالات توپی برزیل

انواع مهره ماسوره گالوانیزه TUPY برزیل

  •  مهره ماسوره گالوانیزه توپی برزیل 1 اینچ
    •    مهره ماسوره گالوانیزه توپی برزیل 1/2 اینچ
    •    مهره ماسوره گالوانیزه توپی برزیل 3/4 اینچ
    •    مهره ماسوره گالوانیزه توپی برزیل 1/2 1 اینچ
    •    مهره ماسوره گالوانیزه توپی برزیل 1/4 1 اینچ
    •    مهره ماسوره گالوانیزه توپی برزیل 2 اینچ
    •    مهره ماسوره گالوانیزه توپی برزیل 1/2 2 اینچ
    •    مهره ماسوره گالوانیزه توپی برزیل 3 اینچ
    •    مهره ماسوره گالوانیزه توپی برزیل 4 اینچ

مهره ماسوره های توپی سیاه اغلب به عنوان مهره ماسوره در تجهیزات موتورخانه و به اسم مهره ماسوره گاز شناخته معروف هستند. مهره ماسوره گالوانیزه ازجنس فولاد و چدن م باشد که با آبکاری گرم روی بری شده تا روکش محافظ روی   ZINCمقاومت و تحمل انواع فشار لوله کشی آب و گاز ، روغن و هوا را در مهره ماسوره بالا ببرد

مهره ماسوره سیاه توپی همچون مهره ماسوره گالوانیزه توپی یک مدل اتصال آبکاری شده است. این اتصالات ازجنس چدن می باشند که پس از آبکاری گرم به صورت اتصالات دنده ای فشار قوی و معمولی تولید می گردند. از این اتصالات در فاضلاب و لوله اتصالات ساختمانی مورد استفاده قرار می گیرد.این نوع از اتصالات مدل ها و نمونه های زیادی دارد تا در لوله کشی ساختمان به راحتی و با خیال راحت بتوان استفاده کرد.

انواع مهره ماسوره سیاه TUPY برزیل

  •  مهره ماسوره سیاه توپی برزیل 1/2 اینچ
    •    مهره ماسوره سیاه توپی برزیل 3/4 اینچ
    •    مهره ماسوره سیاه توپی برزیل 1 اینچ
    •    مهره ماسوره سیاه توپی برزیل 1/4 1 اینچ
    •    مهره ماسوره سیاه توپی برزیل 1/ 2 1 اینچ
    •    مهره ماسوره سیاه توپی برزیل 2 اینچ
    •    مهره ماسوره سیاه توپی برزیل 1/2 2اینچ
    •    مهره ماسوره سیاه توپی برزیل 3 اینچ
    •    مهره ماسوره سیاه توپی برزیل 4 اینچ

درپوش گالوانیزه توپی برزیل: درپوش های گالوانیزه به صورت توپیچ بوده و از داخل دنده می خورد و برای بست انهای خط لوله گالوانیزه از درپوش استفاده می شود. زانو گالوانیزه توپی برزیل: جهت تغییر جریان به صورت 90 درجه و 45 درجه از زانو گالوانیزه استفاده می شود. زانو گالوانیزه توپی برزیل به صورت مادگی تولید می شود  و هر دو سمت زانو گالوانیزه از داخل دنده می شود. مغزی گالوانیزه توپی برزیل: مغزی گالوانیزه برزیل اتصالی است که وظیفه آن تبدیل اتصالات نر و ماده به یکدیگر می باشد.

کاربرد اتصالات دنده ای توپی برزیل tupy

اتصالات توپی برزیل به دلیل کیفیت و امنیت بسیار بالا در شرایط و کاربردهای گوناگون استفاده می شود.

مواردی از کاربرد اتصالات توپی در تجارت، صنعت و مصارف مسکونی

تاسیسات آب شهری، تاسیسات ساختمان، سیستم های فاضلاب، خطوط انتقال گاز، تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، لوله های هوای تحت فشار، نفت،گازوِئیل،الکل،پالایشگاه و… می باشد.

خرید محصولات توپی tupy برزیل

با توجه به کیفیت و مرغوبیت محصولات توپی برزیل ، سال هاست که عرضه مستقیم این محصولات را در دستور کار خود قرار داده است ، شما عزیزان جهت خرید  و اتصالات گالوانیزه و قیمت اتصالات توپی برزیل و مشاوره می توانید با شماره های ذیل در تماس باشید.

برای اطلاع از قیمت و شرایط فروش اتصالات توپی برزیل در سال  1403می توانید با شماره  09128354940 و 09122801103 تماس بگیرید .
 یا لیست اقلام مورد درخواست خود را از طریق یا به شماره ارسال کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اتصالات گالوانیزه توپی برزیل" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی, کسب و کار ایرانی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اتصالات گالوانیزه توپی برزیل"، کلیک کنید.