اطلاعیه پلیس درباره معافیت فرزند استاندار کهگیلویه و بویر احمد

اطلاعیه پلیس درباره معافیت فرزند استاندار کهگیلویه و بویر احمد

سازمان وظیفه عمومی فراجا در اطلاعیه ای اعلام کرد: در پاسخ به ابهامات طرح شده در فضای مجازی پیرامون معافیت فرزند استاندار کهگیلویه و بویر احمد ، آقای سید علی احمدزاده مستندات پرونده معافیت مورد بررسی قرار گرفت و شبهه وارد شده صحت نداشته و مورد تایید این سازمان نمی باشد.

به گزارش فطر نیوز، سازمان وظیفه عمومی فراجا در اطلاعیه ای اعلام کرد: «با توجه به ابهامات طرح شده در فضای مجازی و اظهارات برخی از افراد پیرامون موضوع معافیت فرزند استاندار کهگیلویه و بویر احمد،بدینوسیله  در راستای تنویر افکار عمومی به آگاهی می رساند، مستندات  پرونده مربوطه مورد بررسی قرار گرفت و مشخص شد، فرآیند رسیدگی به درخواست معافیت کفالت مشمول در سال ۱۴۰۱ مطابق با قانون خدمت وظیفه عمومی مصوب ۱۳۹۰/۸/۲۲ مجلس شورای اسلامی طی شده است .

به جهت حساسیت موضوع، وضعیت پزشکی پدر مشمول در دو مرکز درمانی متفاوت ، یک مرحله در استان کهگیلویه و بویر احمد و مرحله بعدی در بیمارستان استان همجوار در شیراز مورد بررسی قرار گرفته است . پزشکان متخصص هر دو مرکز درمانی ،بیماری پدر مشمول را برابر مقررات و آیین نامه مربوطه مورد تایید قرار داده اند.

بر این اساس نتایج معاینات تخصصی نیز در شورای پزشکی وظیفه عمومی استان طرح و به اتفاق آراء ، به تایید رسیده  و در نهایت مراتب مورد تایید اعضاء هیئت رسیدگی کفالت استان قرار گرفته است.

بنابر این شبهه وارد شده در فضای مجازی صحت نداشته و مورد تایید این سازمان نمی باشد.»

پایان خبر فطر نیوز

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اطلاعیه پلیس درباره معافیت فرزند استاندار کهگیلویه و بویر احمد" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اطلاعیه پلیس درباره معافیت فرزند استاندار کهگیلویه و بویر احمد"، کلیک کنید.