برگزاری یادواره شهدای دولت و شهریور ماه قزوین

برگزاری یادواره شهدای دولت و شهریور ماه قزوین

به گزارش خبرگزاری فطر نیوز از قزوین؛ «سمیه اسمعیلی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با اعلام این خبر گفت: این مراسم با حضور مسئولان و مردم شهیدپرور به‌ویژه خانواده‌های شهدا و ایثارگران، روز پنج‌شنبه، هشتم شهریور ماه سال جاری بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء در مسجد امام حسن عسکری(ع) شهرک کوثر قزوین برپا خواهد شد.

اسمعیلی خاطرنشان کرد: گرامیداشت یاد و خاطره والدین گرانقدر شهدا و جانبازان متوفی که در شهریور ماه سال‌های گذشته دار فانی را وداع گفته و به فرزندان و همرزمان شهیدشان پیوسته‌اند، از جمله برنامه های این یادواره است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین اظهار کرد: طی این یادواره، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید رمضان موسوی‌مقدم نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران به سخنرانی خواهد پرداخت.

اسمعیلی اضافه کرد:  مدعوین شرکت‌کننده در یادواره یاد شده ضمن قرائت فاتحه، با آرمان‌های شهدا تجدید بیعت می‌کنند.

این مقام مسئول هدف از برگزاری این مراسم را زنده نگه داشتن یاد و خاطره‌ شهدا، یادآوری جانفشانی‌ رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس، تبیین نقش شهدا در اعتلای انقلاب اسلامی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت عنوان کرد.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برگزاری یادواره شهدای دولت و شهریور ماه قزوین" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برگزاری یادواره شهدای دولت و شهریور ماه قزوین"، کلیک کنید.