تحویل 44 دستگاه اتوبوس به ناوگان شهری کرمانشاه در دولت سیزدهم

تحویل 44 دستگاه اتوبوس به ناوگان شهری کرمانشاه در دولت سیزدهم

به گزارش خبرگزاری فطر نیوز کرمانشاه، نادر نوروزی اظهار کرد: مراسمی در سازمان حمل ونقل مسافر کرمانشاه با حضور نماینده معزز ولی فقیه در استان، معاون استاندار، اعضای شورای اسلامی کرمانشاه و کارکنان شهرداری کرمانشاه در راستای تعزیت و تکریم یاد و خاطره شهدای خدمت، حضرت آیت الله رییسی و همراهان برگزار شد.

وی افزود: روزی که شهید آیت الله رییسی در انتخابات ریاست جمهوری رای آورد و پیروز شد نیز در همین مکان مراسم پیروزی ایشان برگزار و مراسم شهادت ایشان نیز در این محل برگزار شد.

شهردار کرمانشاه تصریح کرد: امید است ما هم بتوانیم رهرو راه شهدا باشیم و در راستای خدمت به شهروندان کرمانشاهی تلاش بیشتری داشته باشیم تا دینی که بر عهده داریم را ادا کنیم.

نوروزی اضافه کرد: قرارگاهی در دولت شهید آیت الله رییسی در وزارت کشور تشکیل و 2 هزار دستگاه اتوبوس برای حمل ونقل مسافر خریداری شد.

وی در پایان تشریح کرد: سهمیه کلان شهر کرمانشاه، 180 دستگاه اتوبوس نو و مجهز بود که اکنون 44 دستگاه از این اتوبوس ها تحویل داده شده و در ناوگان عمومی شهرداری کرمانشاه در حال خدمت رسانی به شهروندان در شهرک های حاشیه ای و اقماری است.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تحویل 44 دستگاه اتوبوس به ناوگان شهری کرمانشاه در دولت سیزدهم" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تحویل 44 دستگاه اتوبوس به ناوگان شهری کرمانشاه در دولت سیزدهم"، کلیک کنید.