توقیف ۴۰ موتورسیکلت مزاحم و قانون گریز ظرف ۴۸ ساعت در گرمسار

توقیف ۴۰ موتورسیکلت مزاحم و قانون گریز ظرف ۴۸ ساعت در گرمسار

فطر نیوز/سمنان جانشین فرمانده انتظامی گرمسار از توقیف ۴۰ دستگاه موتورسیکلت مزاحم و قانون گریز ظرف مدت ۴۸ ساعت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ مهدی سمنگانی شامگاه گذشته ۲۸ مرداد با اعلام این خبر اظهار کرد: در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و به منظور برخورد با موتورسیکلت سواران مزاحم و قانون گریز که نارضایتی شهروندان را دربی داشته است، این طرح به مدت ساعت در شهرستان اجرایی شد.

وی افزود: پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان با تمام توان نسبت به پوشش اماکن تفریحی و معابر عمومی شهر تحت اقدام کرد و در این راستا ۴۰ دستگاه موتورسیکلت متخلف شناسایی، توقیف و روانه پارکینگ شد.

سرهنگ سمنگانی با تاکید بر این که برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف و مزاحم به صورت مستمر ادامه خواهد داشت، فزود: پلیس با هرگونه هنجارشکنی که باعث شود مردم عزیز احساس نا امنی و نارضایتی کنند در سطح جامعه برابر قانون برخورد خواهد کرد.

جانشین انتظامی شهرستان گرمسار بیان کرد: راکبان متخلف با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی به افراد قانون شکن هشدار داد: پلیس با افراد متخلف که برای شهروندان ایجاد مزاحمت کنند برابر قوانین برخورد می کند.

پایان خبر فطر نیوز

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "توقیف ۴۰ موتورسیکلت مزاحم و قانون گریز ظرف ۴۸ ساعت در گرمسار" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "توقیف ۴۰ موتورسیکلت مزاحم و قانون گریز ظرف ۴۸ ساعت در گرمسار"، کلیک کنید.