جمعی از نمایندگان آیات عظام و مراجع تقلید وارد مدینه منوره شدند 

جمعی از نمایندگان آیات عظام و مراجع تقلید وارد مدینه منوره شدند 

جمعی از نمایندگان آیات عظام و مراجع تقلید غروب امروز وارد فرودگاه مدینه  شدند و از مسیولان بعثه و ستاد مدینه مورد استقبال قرارگرفتند. 

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری فطر نیوز، جمعی از نمایندگان آیات عظام و مراجع تقلید غروب امروز دوشنبه(7 خرداد) وارد فرودگاه مدینه منوره شدند و از سوی حجت الاسلام و المسلمین سیدحسین رکن الدینی معاون فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری به نمایندگی از سرپرست حجاج ایرانی و آقای علی اصغری رییس ستاد مدینه و جمعی از مسیولان سازمان حج و زیارت و بعثه مورد استقبال قرارگرفتند. 

این گروه، نمایندگان مراجع عظام تقلید حضرات آیات عظام جوادی آملی، حایری، سبحانی، سیستانی، شبیری زنجانی، مکارم شیرازی،  فیاض، نوری همدانی و وحید خراسانی بودند که وارد مدینه منوره شده اند. 

با ورود این گروه از نمایندگان آیات عظام، دفاتر نمایندگی مراجع تقلید در مدینه منوره و مکه مکرمه به منظور پاسخگویی به سوالات و دیگر امور شرعی در ایام حج فعال شده و مقلدان می توانند برای امور شرعی و مذهبی به آنان مراجعه کنند. 

حجت الاسلام و المسلمین رکن الدینی در حاشیه مراسم استقبال از نمایندگان مراجع به خبرنگارپایگاه اطلاع رسانی حج گفت: با توجه به حضور مقلدین مراجع مختلف در مراسم حج، نمایندگان مراجع تقلید برای ایجاد آرامش و پاسخگویی به سوالات شرعی زایرین در ایام حج وارد این سرزمین می شوند و برای دسترسی زایرین در دفاتر مربوط به مراجع در مدینه منوره و مکه مکرمه استقرار می یابند. 

بر اساس این گزارش، زایران می توانند به صورت مستقیم یا از طریق روحانیون کاروان های خود هر گونه سوال یا مورد شرعی را درباره اعمال و مناسک حج تمتع و موضوعات مرتبط با آن، با نمایندگان مرجع تقلید خویش مطرح کرده و بر اساس پاسخ دریافتی اقدام کنند. 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "جمعی از نمایندگان آیات عظام و مراجع تقلید وارد مدینه منوره شدند " هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "جمعی از نمایندگان آیات عظام و مراجع تقلید وارد مدینه منوره شدند "، کلیک کنید.