حرفه‌ای گری در پاراتیراندازی برای بهبود رکوردها!

حرفه‌ای گری در پاراتیراندازی برای بهبود رکوردها!

رییس انجمن پاراتیراندازی گفت: به منظور کیفی گرایی و ارتقای رکورد تیراندازان برای بازی‌های پاراآسیایی ناگویا ژاپن سعی داریم با اجرای شیوه حرفه‌ای گری تنها کسانی را به تیم ملی دعوت کنیم که بالاترین رنکینگ را دارند.

مجید نظامی در گفت و گو با فطر نیوز، درباره وضعیت کادر فنی و زمان برگزاری اردوی تیم ملی اظهار کرد: وضعیت کادر فنی هنوز مشخص نیست و فدراسیون در حال بررسی گزینه‌هاست تا تصمیم‌گیری نهایی انجام شود. در ارتباط با تیم ملی نیز باید بگویم فعلا چیزی به اسم تیم ملی نداریم و هیچ تیراندازی در حال حاضر عضو تیم ملی نیست. برای مشخص شدن نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی قرار است آذرماه مسابقات قهرمانی کشور زیر ۲۳ سال را به صورت دو مرحله‌ای برگزار کنیم که ۸ نفر برتر کل مناطق وارد مرحله دوم می‌شوند. در این مرحله برترین ها در دو بخش حرفه‌ای و پایه براساس رنکینگ جدا می‌شوند و دیگر هیچ تیراندازی به صورت سلیقه‌ای به تیم ملی دعوت نخواهد شد.

وی افزود: تمام تیراندازان حتی آن هایی که عضو تیم ملی بودند باید در مسابقات قهرمانی کشور که به صورت انفرادی برگزار می‌شود، شرکت کنند و هر تیراندازی که حد نصاب رکورد ورودی و بالاترین رنکینگ را کسب کند در بخش حرفه‌ای قرار خواهد گرفت. هدف کیفی گرایی و ارتقای رکورد تیراندازان برای بازی‌های پاراآسیایی ناگویا ژاپن است.

رییس انجمن پاراتیراندازی در پاسخ به این پرسش که آیا ساره جوانمردی نیز باید در مسابقات قهرمانی کشور شرکت کند یا خیر؟ خاطرنشان کرد: جوانمردی فعلا تیراندازی نمی‌کند و به مدت یکسال و اندی استراحت خواهد داشت تا بازی‌های پاراآسیایی ناگویا ژاپن. تلاش بر این است که بعد از استراحت او را دوباره به تیم ملی دعوت کنیم تا در بازی‌های پاراآسیایی ژاپن حضور داشته باشد.

نظامی درباره حضور تیراندازان در اردوی تیم ملی گفت: دعوت تیراندازان به اردوی تیم ملی براساس رنکینگ، امتیاز آن ها و صلاحدید کادر فنی، پارالمپیک و فدراسیون خواهد بود. بعد از دعوت به اردوی تیم ملی وضعیت تیراندازان براساس رنکینگ بررسی و در نهایت نفرات اصلی برای اعزام به مسابقات نهایی می‌شود. هدف این است که رکورد تیراندازان را ارتقاء دهیم و تنها نفرات حرفه‌ای را به مسابقات اعزام کنیم نه آن هایی که به صورت پایه‌ای تیراندازی کار می‌کنند.

او در پایان افزود: سعی داریم در رشته تیراندازی به سمت حرفه‌ای گری پیش برویم و افراد پایه و حرفه‌ای را از یکدیگر جدا کنیم تا در بازی‌های پاراآسیایی و پارالمپیک ۲۰۲۸ بهترین نتایج را کسب کنیم.

پایان خبر فطر نیوز

حرفه‌ای گری در پاراتیراندازی برای بهبود رکوردها!

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "حرفه‌ای گری در پاراتیراندازی برای بهبود رکوردها!" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "حرفه‌ای گری در پاراتیراندازی برای بهبود رکوردها!"، کلیک کنید.