رایزنی تلفنی اسد و اردوغان با پوتین

رایزنی تلفنی اسد و اردوغان با پوتین

روسای جمهور سوریه و ترکیه در تماس های تلفنی جداگانه با رییس جمهور روسیه، حمله تروریستی در نزدیکی مسکو را محکوم کردند.

به گزارش فطر نیوز، «بشار اسد» رییس جمهور سوریه شامگاه شنبه و در تماس تلفنی با «ولادیمیر پوتین» رییس جمهور روسیه، حمله تروریستی جمعه شب در نزدیکی مسکو را شدیدا محکوم کرد.

اسد به پوتین گفت «مردم سوریه در غم و درد مردم روسیه سهیم هستند» و در ادامه، برای مجروحان آرزوی بهبودی سریع کرد.

طبق گزارش کرملین، سران 2 کشور همچنین بر تقویت ارتباط در زمینه مقابله با تروریسم توافق و درباره اوضاع در منطقه و همچنین سوریه که با تهدید تروریسم مواجه است، رایزنی کردند.

در حمله تروریستی جمعه شب در نزدیکی مسکو که داعش مسیولیت آن را برعهده گرفته است، تاکنون 143 نفر کشته و ده ها نفر هم مجروح شده اند.

ریاست جمهوری روسیه همچنین خبر داده پوتین در تماس تلفنی «رجب طیب اردوغان» رییس جمهور ترکیه، گفت مسکو قدردان حمایت آنکارا از روسیه در پی حمله تروریستی در تالار کروکوس است.

اردوغان نیز به پوتین گفت «ترکیه در این ساعت سخت، با مردم روسیه ابراز همبستگی می کند».

رییس جمهور ترکیه همچنین بر «ضرورت همکاری نزدیک در مبارزه با تروریسم تاکید کرد».

پایان خبر فطر نیوز

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "رایزنی تلفنی اسد و اردوغان با پوتین" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "رایزنی تلفنی اسد و اردوغان با پوتین"، کلیک کنید.