سیستان و بلوچستان با ظرفیت‌های دریا و معدن برنامه‌های عملیاتی خوبی برای پیشرفت دارد

سیستان و بلوچستان با ظرفیت‌های دریا و معدن برنامه‌های عملیاتی خوبی برای پیشرفت دارد

مدیرکل صدا و سیمای استان سیستان و بلوچستان عنوان کرد: این استان با داشتن ظرفیت‌های بسیار ارزشمندی مانند دریا و معدن می‌تواند برنامه‌های علمی و عملیاتی مناسب و مطلوبی برای پیشرفت داشته باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری فطر نیوز، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان به همراه اعضای هیئت رئیسه واحد زاهدان با مدیرکل صدا و سیمای این استان دیدار و گفت‌وگو کردند.

مدیرکل صدا و سیمای استان سیستان و بلوچستان، گزارشی از وضعیت صدا و سیمای استان سیستان و بلوچستان ارائه کرد و گفت: صدا و سیمای این استان با توجه به ظرفیت فرهیخته دانشگاه و ظرفیت‌های موجود در دانشگاه برای هرگونه همکاری با دانشگاه اعلام آمادگی می‌کند و بدون تردید پیوند صدا و سیما و دانشگاه در استان منتج به آثار ماندگار و کارآمدی در راستای اصلاح افکار عمومی خواهد شد.

علی کیخا به ساخت برنامه‌های هدفمند برای معرفی ظرفیت‌های استان سیستان و بلوچستان با همکاری دانشگاه اشاره و بیان کرد: استان سیستان و بلوچستان با داشتن ظرفیت‌های بسیار ارزشمندی مانند دریا و معدن می‌تواند در این حوزه‌های برنامه‌های علمی و عملیاتی مناسب و مطلوبی برای پیشرفت داشته باشد که شناساندن این ظرفیت‌ها باید توسط صدا و سیما و سازمان‌های مرتبط انجام پذیرد.

سیستان و بلوچستان با ظرفیت‌های دریا و معدن برنامه‌های عملیاتی خوبی برای پیشرفت دارد

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "سیستان و بلوچستان با ظرفیت‌های دریا و معدن برنامه‌های عملیاتی خوبی برای پیشرفت دارد" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "سیستان و بلوچستان با ظرفیت‌های دریا و معدن برنامه‌های عملیاتی خوبی برای پیشرفت دارد"، کلیک کنید.