شمشیربازی جایزه بزرگ سیول| رهبری به جدول اصلی رسید؛ دو سابریست حذف شدند

شمشیربازی جایزه بزرگ سیول| رهبری به جدول اصلی رسید؛ دو سابریست حذف شدند

در آغاز دیدار های شمشیربازی جایزه بزرگ سیول، رهبری به جدول اصلی رسید و دو سابریست حذف شدند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری فطر نیوز، مسابقات جایزه بزرگ سیول از امروز شنبه (15 اردیبهشت) با برگزاری دیدار های گروهی مقدماتی انفرادی بخش مردان آغاز شد. 
ایران با 4 نماینده در این مسابقات شرکت کرده که پاکدامن به خاطر رنکینگ جهانی از برگزاری دیدار های مقدماتی معاف شد، اما محمد رهبری، محمد فتوحی و فرزاد باهرارسباران برابر حریفان شان در مرحله مقدماتی قرار گرفتند و نتیجه هم صعود مستقیم رهبری به جدول 64 نفره اصلی و کنار رفتن دو نماینده دیگر کشورمان بود.
عملکرد نمایندگان ایران در روز نخست جایزه بزرگ سیول به این شرح است:

مرحله مقدماتی
*فرزاد باهرارسباران: 3 برد و 3 باخت و صعود به جدول 128 نفره
*محمد فتوحی: 3 برد و 3 باخت و صعود به جدول 128 نفره
*محمد رهبری: 6 برد و صعود مستقیم به جدول 64 نفره اصلی

جدول 128 نفره
*محمد فتوحی 15 – 4 ژانات نابیف (قزاقستان) 
*فرزاد باهرارسباران 12 – 15 محمد العمر (عربستان) 

جدول 64 نفره مقدماتی 
*محمد فتوحی 12 – 15سانگون پارک (کره جنوبی) 

دیدار های جدول 64 نفره اصلی روز دوشنبه برگزار می شود و طی آن علی پاکدامن با «آرتیوم سارکیسیان» از قزاقستان دیدار می کند و محمد رهبری به مصاف «توماس مارتینه» از فرانسه می رود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "شمشیربازی جایزه بزرگ سیول| رهبری به جدول اصلی رسید؛ دو سابریست حذف شدند" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "شمشیربازی جایزه بزرگ سیول| رهبری به جدول اصلی رسید؛ دو سابریست حذف شدند"، کلیک کنید.