صدور 3 هزار و 944 مجوز پرواز در تعطیلات عید فطر

صدور 3 هزار و 944 مجوز پرواز در تعطیلات عید فطر

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از تمهیدات سازمان هواپیمایی کشوری برای تعطیلات عیدسعید فطر خبر داد و گفت: در ایام عید سعید فطر، مجموعا 3 هزار و 944 مجوز پرواز اعم از برنامه ای و فوق العاده از سوی سازمان هواپیمایی کشوری برای مسیر های داخلی صادر شده است.

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری فطر نیوز از سازمان هواپیمایی کشوری، «جعفر یازرلو» سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: با توجه به پیش بینی های سازمان هواپیمایی کشوری از حجم بالای تقاضای سفر های هوایی در ایام عید سعید فطر (بازه ی زمانی سه شنبه 21 تا شنبه 25 فروردین) و به منظور راحتی مسافران عزیز علاوه بر تعداد سه هزار و 607 مجوز پرواز برنامه ای صادر شده در این بازه، برای شرکت های هواپیمایی، همچنین تعداد 337 مجوز پرواز های فوق العاده نیز به این تعداد پرواز ها افزوده شد. در حال حاضر مجموعا 3 هزار و 944 مجوز اعم از برنامه ای و فوق العاده از سوی سازمان هواپیمایی کشوری برای مسیر های داخلی صادر شده است.

جعفر یازرلو اظهار داشت: از مجموع سه هزار و 944 مجوز صادر شده 31 درصد مربوط به مسیر مشهد مقدس بوده است.

یازرلو با توجه به افزایش تقاضای سفر هوایی در مسیر مشهد مقدس و حضور مسافرانی که در ایام تعطیلات عید سعید فطر در این شهر حضوردارند، گفت: برای پاسخ دهی به این تقاضا در روز جمعه 24 فروردین ماه سازمان هواپیمایی کشوری برای چهار شرکت هواپیمایی مجوز های فوق العاده ای صادر کرد تا با چهار فروند هواپیما (یک فروند پهن پیکر و سه هواپیمای بدنه متوسط) مسافران این مسیر جابه جا شوند.

صدور 3 هزار و 944 مجوز پرواز در تعطیلات عید فطر

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "صدور 3 هزار و 944 مجوز پرواز در تعطیلات عید فطر" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "صدور 3 هزار و 944 مجوز پرواز در تعطیلات عید فطر"، کلیک کنید.