عزم جدی دستگاه قضایی برای حل مشکلات شرکت تعاونی پره صیادی آزادگان در ساری

عزم جدی دستگاه قضایی برای حل مشکلات شرکت تعاونی پره صیادی آزادگان در ساری

فطر نیوز/مازندران در راستای حمایت از تولید و حفظ حقوق مردم، دستگاه قضایی به موضوع شرکت تعاونی پره صیادی آزادگان روستای قاجار خیل ساری ورود کرد.

عباس پوریانی رئیس کل دادگستری مازندران، ۲۷ فطر نیوز در جلسه حل مشکلات شرکت پره صیادی آزادگان ساری، با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در حمایت از تولید و نامگذاری امسال به نام جهش تولید با مشارکت مردم، تصریح کرد: این مهم نشان از اهمیت مساله تولید و اشتغال دارد، صید و صیادی از جمله مشاغل اصلی در برخی نقاط استان از جمله روستای

قاجارخیل است و زندگی نزدیک به ۱۵۰ نفر در این روستا به  آن گره خورده است.

وی ادامه داد: مرتفع کردن مشکل این شرکت، نیازمند نگاه و توجه بیش از پیش مسئولین استانی به موضوع بیکاری و عواقب ناگوار آن برای خانواده‌هاست و این مساله مهم باید مد نظر ویژه مسئولین امر قرار گیرد.

رئیس کل دادگستری مازندران افزود: مشکلات اعضای شرکت تعاونی پره صیادی آزادگان را مورد توجه قرار داده و حل مسائل مبتلابه را مجدانه پیگیری خواهیم کرد.

پوریانی اظهار کرد: با توجه به آغاز زمان صید، این جلسه با حضور مسئولان متولی امر برای بررسی و حل سریع مشکل تشکیل شده تا در کمترین زمان ممکن، با حل مشکلات موجود، دغدغه صیادان و خانواده‌های آنها برطرف شود.

رئیس کل دادگستری مازندران با بیان اینکه دغدغه همیشگی ما کمک به حل مشکلات مردم است، تصریح کرد: حکم خلع ید زمین شرکت تعاونی پره صیادی آزادگان، قطعی و لازم‌الاجرا بود که با همکاری اعضای شرکت اجرا شد. در حال حاضر نسبت به حل مشکل و بیکاری اعضای شرکت، قاطعانه پای کار ایستاده ایم و در کنار مردم هستیم.

به گزارش فطر نیوز به نقل از روابط عمومی دادگستری استان مازندران، جلسه ویژه بررسی مشکلات شرکت تعاونی پره صیادی آزادگان قاجارخیل در سالن جلسات دادگستری استان مازندران با حضور بابایی کارنامی نماینده حوزهٔ انتخابیهٔ ساری و میاندورود،نوبخت فرماندار ساری، مدیران منابع طبیعی و شیلات، بخشدار،هیات مدیره شرکت تعاونی و مسئولان محلی برگزار و در این جلسه مقرر شد طی این هفته نسبت به شناسایی و تعیین مکانی مناسب برای شروع فعالیت صیادان اقدام شود.

پایان خبر فطر نیوز

عزم جدی دستگاه قضایی برای حل مشکلات شرکت تعاونی پره صیادی آزادگان در ساری

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "عزم جدی دستگاه قضایی برای حل مشکلات شرکت تعاونی پره صیادی آزادگان در ساری" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "عزم جدی دستگاه قضایی برای حل مشکلات شرکت تعاونی پره صیادی آزادگان در ساری"، کلیک کنید.