قطعی برق در بیمارستان کاشانی شهرکرد

رییس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی چهارمحال و بختیاری با اشاره به قطعی برق بیمارستان کاشانی شهرکرد گفت: قطعی برق بیمارستان کاشانی براساس برنامه‌ریزی انجام شده از قبل بوده و این اقدام مشکلی در روند درمان بیماران ایجاد نکرده است.

قطعی برق در بیمارستان کاشانی شهرکرد

آفتاب‌‌نیوز :

محمد حسین اعرابی شامگاه جمعه افزود: قطعی برق بیمارستان کاشانی شهرکرد با هدف تعویض چند کلید اصلی برق که از مدت‌ها قبل نیاز به تعویض داشته انجام شده است.

وی اظهار داشت: برای قطع برق بیمارستان کاشانی و تعویض کلید‌های اصلی برق از یک ماه گذشته برنامه‌ریزی شده بود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی چهارمحال و بختیاری گفت: در این مدت برق بیمارستان از طریق یو پی اس تامین شده و با پیگیری انجام شده از سوی تاسیسات بیمارستان کار انجام شده و به زودی برق بیمارستان متصل می‌شود.

دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در سال ۱۳۶۵ تاسیس شد و در حال حاضر ۲۳۲ عضو هیات علمی دارد که شامل پنج استاد، ۳۳ دانشیار، ۱۶۲ استادیار، ۳۱ مربی و یک استادیار پژوهشی است. هم‌اکنون دانشگاه علوم پزشکی استان با در اختیار داشتن سه مرکز آموزشی درمانی و ۹ بیمارستان به مردم خدمات‌رسانی می‌کند

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "قطعی برق در بیمارستان کاشانی شهرکرد" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "قطعی برق در بیمارستان کاشانی شهرکرد"، کلیک کنید.