لابی زاکانی علیه فرزانه صادق، وزیر پیشنهادی راه

لابی زاکانی علیه فرزانه صادق، وزیر پیشنهادی راه

آفتاب‌‌نیوز :

لیست وزرای پیشنهادی پزشکیان به مجلس ارائه شده و بررسی تک تک گزینه‌ها نیز شروع شده است. همزمان با نمایندگان مجلس، اما رسانه‌ها نیز سرگرم بررسی سوابق و توانایی‌های هر کدام از افراد معرفی شده هستند. رسانه‌ها، اما از مجلسی‌ها فراتر رفته و نگاهی هم به جناح سیاسی و رویکرد موافقان و مخالفان هر یک گزینه‌ها دارند. در همین راستا روزنامه اعتماد تنها گزینه زن معرفی شده را مورد بررسی قرار داده است. این روزنامه اصلاح‌طلب طیف تندرو اصولگرا و مشخصا لابی علیرضا زاکانی را مخالف جدی وزیر شدن فرزانه صادق مالواجرد می‌داند.

به جز جنسیت و سن فرزانه صادق مالواجرد، مرداد ماه سال گذشته نام او در رسانه‌ها تکرار می‌شد. مردادماه گذشته خبری در رسانه‌ها منتشر شد مبنی بر اینکه صادق مالواجرد از سمت معاونت معماری و شهرسازی وزارت راه و شهرسازی برکنار شده و برای او سمت مشاور زده شده است.

بر اساس گزارش‌ها چند ماه قبل از برکناری وی از معاونت شهرسازی و معماری ویدیویی درباره جمعیت شهر تهران و سند آمایش سرزمین به تیتر رسانه‌ها تبدیل شده بود.

صادق مالواجرد به چهره منتقد سیاست‌های علیرضا زاکانی در وزارت راه و شهرسازی معروف است. بر این اساس به نظر می‌رسد ممکن است برخی در مجلس اصولگرای دوازدهم هم با موضوع تصدی وزارت راه توسط یک زن مخالف باشند و هم لابی علیرضا زاکانی به دنبال تسویه‌حساب با او.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "لابی زاکانی علیه فرزانه صادق، وزیر پیشنهادی راه" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "لابی زاکانی علیه فرزانه صادق، وزیر پیشنهادی راه"، کلیک کنید.