مقاومت فلسطین: خون شهدا شکست دشمن صهیونیستی را تسریع می‌بخشد

مقاومت فلسطین: خون شهدا شکست دشمن صهیونیستی را تسریع می‌بخشد

جنبش مجاهدین فلسطین در پی تایید شهادت سید هاشم صفی الدین عنوان داشت: خون فرماندهان و سایر شهدای مردم و امت ما پیروزی را خواهد ساخت و شکست رژیم صهیونیستی را تسریع خواهد بخشید.

به گزارش فطر نیوز، جنبش مجاهدین فلسطین خاطرنشان کرد: ما شهادت فرمانده جهادی بزرگ، شهید سید هاشم صفی الدین که در مسیر قدس به شهادت رسید، تسلیت می‌گوییم. ما جانفشانی‌های گسترده و جهاد او را می‌ستاییم و یادآور کارنامه طولانی او در مقاومت علیه دشمن صهیونیستی و در هم کوبیدن آن و در یاری رساندن مردم فلسطین و مقاومتش هستیم.

جنبش مجاهدین تصریح کرد: به شهادت رسیدن مقامات جهادی بزرگ در نبرد دفاع از قدس و یاری رساندن به مردم فلسطین باعث تحکیم مفاهیم وحدت می‌شود و بر درست بودن راه تاکید دارد.

جنبش مجاهدین افزود: ما جانفشانی‌های گسترده مجاهدان حزب الله و رهبری آن را می‌ستاییم و موضع اصیل آنها در یاری رساندن به مردممان با وجود حجم توطئه‌چینی‌ها و تجاوزات را ارج می‌نهیم.

جنبش مجاهدین عنوان داشت: خون فرماندهان و سایر شهدای مردم و امت ما پیروزی را خواهد ساخت و شکست رژیم صهیونیستی را تسریع خواهد بخشید.

در همین حال، گردان‌های شهید عزالدین قسام، شاخه نظامی جنبش حماس اعلام کرد: ما شهادت فرمانده بزرگ در مقاومت اسلامی لبنان، فرمانده جهادی سید هاشم صفی الدین، رئیس شورای اجرایی حزب الله را تسلیت می‌گوییم.

گردان‌های قسام خاطرنشان کرد: ما نقش فرمانده شهید هاشم صفی الدین در پشتیبانی از مردم فلسطین و مقاومتش را می‌ستاییم. از  شهید صفی الدین مشارکت گسترده‌اش در ایجاد جبهه مقاومت و تحکیم آن علیه دشمن صهیونیستی طی سال‌های مدید یاد می‌شود.

پایان خبر فطر نیوز

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مقاومت فلسطین: خون شهدا شکست دشمن صهیونیستی را تسریع می‌بخشد" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مقاومت فلسطین: خون شهدا شکست دشمن صهیونیستی را تسریع می‌بخشد"، کلیک کنید.