واریز ۸ میلیارد ریال کمک به جبهه مقاومت؛ همت جهادگران و گروه‌های مردمی استان سمنان

واریز ۸ میلیارد ریال کمک به جبهه مقاومت؛ همت جهادگران و گروه‌های مردمی استان سمنان

به گزارش خبرگزاری فطر نیوز استان سمنان ،مهدی کاشفی رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه استان سمنان، در این خصوص اظهار داشت: «این کمک‌ها با هدف پشتیبانی از جبهه مقاومت و تقویت ایستادگی و مقاومت در برابر تجاوزات و ظلم دشمنان و در پاسخ به نیازهای اضطراری در مناطق درگیر انجام شده است. این اقدام، نماد همبستگی و مشارکت فعال ملت ایران و به‌ویژه جهادگران و گروه‌های مردمی استان سمنان در راستای حمایت از آرمان‌های انقلاب اسلامی است.»

کاشفی با تشکر از تمامی گروه‌های جهادی و فعالان صندوق‌های قرض‌الحسنه، بر اهمیت این اقدامات تأکید کرد و افزود: «این تنها آغاز حرکت است و مرحله‌های بعدی نیز با قدرت بیشتری اجرا خواهند شد. بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی استان سمنان همچنان با تمام توان به حمایت از جبهه مقاومت ادامه خواهند داد و در راستای خدمت به آرمان‌های انقلاب اسلامی و حمایت از مستضعفان و مظلومان تلاش خواهند کرد.»

وی همچنین در راستای لبیک به فرمان مقام معظم رهبری اعلام کرد: «بسیج سازندگی استان سمنان در حال جمع‌آوری کمک‌های نقدی برای حمایت از مردم مظلوم یمن، غزه و لبنان است.»

کاشفی تأکید کرد: «شما نیز می‌توانید  در این حرکت انسانی سهیم باشید:»

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "واریز ۸ میلیارد ریال کمک به جبهه مقاومت؛ همت جهادگران و گروه‌های مردمی استان سمنان" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "واریز ۸ میلیارد ریال کمک به جبهه مقاومت؛ همت جهادگران و گروه‌های مردمی استان سمنان"، کلیک کنید.