وزیر بهداشت: تیم امدادی به همراه متخصصین چشم پزشکی به لبنان اعزام شد

وزیر بهداشت خبر داد؛

وزیر بهداشت: تیم امدادی به همراه متخصصین چشم پزشکی به لبنان اعزام شد

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از اعزام ۸ متخصص چشم پزشک و کادر پرستاری برای درمان مجروحان حادثه تروریستی لبنان خبر داد و گفت: مراحل درمان مجروحان لبنانی که به کشور وارد شده‌اند در چند بیمارستان تهران انجام خواهد شد.

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری فطر نیوز، محمدرضا ظفرقندی وزیر بهداشت، درمان و آموزش با اشاره به حادثه تروریستی رژیم صهیونیستی در لبنان اظهار داشت: حادثه تروریستی لبنان و مجروح شدن ۳ هزار نفر از مردم بسیار تاسف بار و ناراحت کننده است و ما این حادثه تروریستی را محکوم می‌کنیم.

وی با اشاره به تماس تلفنی خود در ساعات اولیه این حادثه تروریستی با همتای لبنانی خود، اظهار کرد: پیرو این تماس مقرر شد تا یک تیم امدادی به ویژه متخصصین چشم پزشکی به لبنان اعزام شود که صبح امروز ۸ متخصص چشم پزشکی و یک تیم پرستاری به صورت داوطلبانه برای درمان مجروحان پر تعداد حادثه تروریستی به لبنان اعزام شدند.

ظفرقندی از اعزام تعدادی از مجروحان لبنانی و ورود آنان به کشورمان برای دریافت خدمات درمانی تخصصی و فوق تخصصی تا ساعاتی دیگر خبر داد و گفت: مراحل درمان مجروحان لبنانی در چند بیمارستان تهران انجام خواهد شد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خاطرنشان کرد: همه تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا شدت آسیب‌ها به مردم لبنان و مجروحان کاهش یابد و درمان مناسبی برای مجروحان ارائه دهیم.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "وزیر بهداشت: تیم امدادی به همراه متخصصین چشم پزشکی به لبنان اعزام شد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "وزیر بهداشت: تیم امدادی به همراه متخصصین چشم پزشکی به لبنان اعزام شد"، کلیک کنید.