پیگیری محاکمه حاکمیت مجعول رژیم اشغالگر قدس

پیگیری محاکمه حاکمیت مجعول رژیم اشغالگر قدس

حسن عبدلیان پور تصریح کرد: بر خود وظیفه میدانیم تا ریشه کنی رژیم اشغالگر قدس این غده سرطانی، از طریق نهادهای بین المللی و داخلی پیگیر محاکمه و مجازات این حاکمیتِ مجعول و برچیده شدنِ این رژیم فاسد، تروریست و جنایتکار باشیم.

به گزارش فطر نیوز، حسن عبدلیان پور رییس مرکز وکلا کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه طی یادداشتی بر پیگیری محاکمه و مجازات «حاکمیت مجعول» رژیم اشغالگر قدس تاکید کرد.

یادداشت رییس مرکز وکلا کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه بشرح زیر است:

مِنَ المُوْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدیلًا

در روزهایی که رژیم اشغالگر قدس مقدمات سقوط تاریخی خود و طناب دارِ اذنابش را فراهم میکند و در آستانه روز بزرگ قدس، باز هم خون مردانی از سلسله دریادلان تاریخ را بر زمین ریخت تا دیوانگیِ پیش از سقوط خویش را بیش از پیش به رخ همگان بکشد…!

امروز ما سربازان عدالت و حقیقت در مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه، بر خود وظیفه میدانیم تا ریشه کنی این غده سرطانی، از طریق نهادهای بین المللی و داخلی پیگیر محاکمه و مجازات این حاکمیتِ مجعول و برچیده شدنِ این رژیم فاسد، تروریست و جنایتکار باشیم.

ان شاء الله

پایان خبر فطر نیوز

پیگیری محاکمه حاکمیت مجعول رژیم اشغالگر قدس

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پیگیری محاکمه حاکمیت مجعول رژیم اشغالگر قدس" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پیگیری محاکمه حاکمیت مجعول رژیم اشغالگر قدس"، کلیک کنید.