کاهش 7.3 درصدی تردد وسیله نقلیه در ورودی و خروجی های آذربایجان غربی همزمان با طرح نوروزی 1403

کاهش 7.3 درصدی تردد وسیله نقلیه در ورودی و خروجی های آذربایجان غربی همزمان با طرح نوروزی 1403

به گزارش فطر نیوز آذربایجان غربی، ایرج دست نشان مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی افزود: از آغاز طرح نوروزی تاکنون کل ترددهای ثبت شده در جاده های آذربایجان غربی بیش از 5میلیون و 649هزار تردد بود که 6.30 درصد کاهش داراست.

وی تصریح کرد: فاصله غیرمجاز با 4.39درصد بیشترین سهم از تخلفات جاده ای آذربایجان غربی را به خود اختصاص داده است.

دست نشان با اشاره به اینکه متوسط تردد ساعتی در استان توسط وسایل نقلیه 223 ساعت است، اظهار کرد: در مجموع 10روز گذشته از اجرای طرح نوروزی، ساعات اوج تردد در جاده های آذربایجان غربی بین ساعات 17 تا 18 ثبت شده است.

این مقام مسیول یاد آور شد: طبق رصد دستگاه های تردد شمار در سطح استان، خودروهای سواری و وانت بار با بیش از 5میلیون و 223هزار تردد، خودروهای سنگین با بیش از 426هزار تردد و اتوبوس با 26هزار و 81تردد بترتیب بیشترین میزان تردد را در جاده های آذربایجان غربی به خود اختصاص داده اند.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی ادامه داد: بیشترین میزان تردد را از آغاز طرح نوروزی تاکنون، محور ملکان – میاندوآب با 177هزار و 147تردد داشته است.

وی درخصوص آمار تردد در روز گذشته نیز گفت: در دهمین روز از اجرای طرح نوروزی در مجموع 629هزار و 265 وسیله نقلیه در جاده های استان تردد کردند که نسبت به مدت زمان سال گذشته رشد 5.68 درصدی داشته است همچنین در این روز کل ترددهای ثبت شده در ورودی و خروجی های استان 111 هزار و 554 تردد بود.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کاهش 7.3 درصدی تردد وسیله نقلیه در ورودی و خروجی های آذربایجان غربی همزمان با طرح نوروزی 1403" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کاهش 7.3 درصدی تردد وسیله نقلیه در ورودی و خروجی های آذربایجان غربی همزمان با طرح نوروزی 1403"، کلیک کنید.