کشت مشارکتی ایران و کوبا جدی می شود

کشت مشارکتی ایران و کوبا جدی می شود

نماینده عالی وزارت کشاورزی کوبا از امکان کشت فراسرزمینی با شرکت های خدمات مکانیزاسیون بین ایران و کوبا در قالب قراردادهای چند ساله خبر داد.

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری فطر نیوز، رسول سلگی، قایم مقام مرکز توسعه مکانیزاسیون و صنایع کشاورزی در نشست مشترک هییت کشاورزی کوبا و مدیران مرکز توسعه مکانیزاسیون و صنایع کشاورزی اظهار کرد: با توجه به توانمندی بالای سازندگان ادوات و دنباله بندهای کشاورزی به ویژه ماشین ها و ادوات خاک ورز، کاشت و سمپاش های نوین و مدرن امکان صادرات این دستگاه ها به کشور کوبا فراهم است.

نماینده عالی کشاورزی کوبا با بیان اینکه از ماشین ها و ادوات تولیدی کشاورزی در نمایشگاه بین المللی ماشین های کشاورزی مشهد بازدید کرده است، اظهار امیدواری کرد: از این ماشین ها در توسعه کشاورزی کوبا استفاده شود. کیفیت بالای ادوات همچنین قیمت مناسب آن به نسبت محصولات مشابه اروپایی و آمریکایی موجب اشتیاق و تمایل مسیولین کشاورزی کوبا به بهره گیری از محصولات تولیدی کشور جمهوری اسلامی ایران شده است.

نماینده عالی وزارت کشاورزی کوبا همچنین اعلام کرد: امکان کشت مشارکتی (فرا سرزمینی) با شرکت های خدمات مکانیزاسیون وجود دارد که در قالب قراردادهای چند ساله و قابل تمدید امکان پذیر است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کشت مشارکتی ایران و کوبا جدی می شود" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کشت مشارکتی ایران و کوبا جدی می شود"، کلیک کنید.