یمن: تردد کشتی های رژیم اسراییل در دریای سرخ به صفر رسید

یمن: تردد کشتی های رژیم اسراییل در دریای سرخ به صفر رسید

سخنگوی دولت پیشبرد امور یمن گفت: نیروی دریایی یمن توانست از تردد کشتی های رژیم صهیونیستی در دریای سرخ جلوگیری کرده و میزان آن را به صفر برساند.

به گزارش گروه سیاست و جهان خبرگزاری علم و فناوری فطر نیوز؛  ضیف الله الشامی، سخنگوی دولت پیشبرد امور یمن با انتشار پیامی در صفحه شخصی خود گفت: نیروی دریایی یمن توانست از تردد کشتی های رژیم صهیونیستی در دریای سرخ جلوگیری کرده و میزان آن را به صفر برساند.

بنابراین گزارش، ارتش مقاومت یمن، پس از شروع عملیات طوفان الاقصی (7 اکتبر) و در حمایت از مردم مظلوم فلسطین، حملاتی را علیه مواضع رژیم صهیونیستی انجام داد که با واکنش های حامیان این رژیم مواجه شد.

آمریکا و انگلیس اعلام کردند که در حمایت از مواضع رژیم صهیونیستی، از طریق جنگنده هایمان به یمن حمله می کنیم و پس از چند روز حملات وحشیانه خود را انجام داده و غیرنظامیان زیادی را تاکنون شهید کرده اند.

ارتش یمن بار ها اعلام کرده که کشتی هایی که مقصد یا پرچمی از رژیم صهیونیستی یا وابسته به این رژیم یا آمریکا و انگلیس باشند را در دریای سرخ و باب المندب مورد حملات موشکی خود قرار می دهد و تاکنون نیز چندین کشتی را به وسیله موشک های کروز و بالستیک مورد هدف قرار داده است.

یمن: تردد کشتی های رژیم اسراییل در دریای سرخ به صفر رسید

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "یمن: تردد کشتی های رژیم اسراییل در دریای سرخ به صفر رسید" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "یمن: تردد کشتی های رژیم اسراییل در دریای سرخ به صفر رسید"، کلیک کنید.