فعالیت 3400 پایگاه اورژانس در سراسر کشور

فعالیت 3400 پایگاه اورژانس در سراسر کشور

رییس سازمان اورژانس کشور از فعالیت 3400 پایگاه اورژانس در سراسر کشور خبر داد.

به گزارش فطر نیوز، جعفر میعادفر امروز در نخستین کنگره سراسری نوآوری های اورژانس پیش بیمارستانی، گفت: ما رشد بسیار خوبی در سال های اخیر در سازمان داشتیم و در حال حاضر  3400 پایگاه در سراسر کشور داریم.

وی  با بیان اینکه دستاوردهای بسیاری در حوزه اورژانس داشتیم و جای این چنین کنگره ها خالی بود تا تمام این دستاوردها به اطلاع عموم برسد، گفت: اتفاقات جدید در اورژانس رخ داده است که شامل برقراری ارتباط ناشنوایان، بیماران استثنایی، توریست ها و …است.

وی افزود: ما انقدر باید توان خود را بالا ببریم که هیچ تفاوتی بین تکنیسین های پایتخت با سایر استان ها نباشد.خوشبختانه دانشجوهای سایر استان ها نیز سطح علمی خوبی دارند و در المپیادها رتبه های خوبی کسب می کنند.
 

همچنین حیدری دبیر نخستین کنگره سراسری نوآوری های اورژانس پیش بیمارستانی نیز در سخنانی گفت:  400 مقاله برای این کنگره دریافت کردیم که  360 مورد پژوهشی و 40 مورد اختراع و طرح بود. در مجموع  165 طرح  مورد پذیرش قرار گرفت که 19 مورد در پنل ها و 145 مورد به صورت پوستر عرضه شد.

پایان خبر فطر نیوز

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "فعالیت 3400 پایگاه اورژانس در سراسر کشور" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "فعالیت 3400 پایگاه اورژانس در سراسر کشور"، کلیک کنید.