بهادری جهرمی: حماسه ملی امروز تبلور نمایش اراده ملت است

بهادری جهرمی: حماسه ملی امروز تبلور نمایش اراده ملت است

سخنگوی دولت گفت: حماسه ملی که امروز مردم ایران در حال رقم زدن آن هستند تبلور نمایش اراده ملت است.

به گزارش خبرنگار گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری فطر نیوز، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت با حضور در ستاد انتخابات وزارت کشور بعد از ظهر امروز جمعه (یازدهم اسفند 1402) با حضور خبرنگاران، گفت: حماسه ملی که امروز مردم ایران در حال رقم زدن آن هستند تبلور نمایش اراده ملت است.

وی افزود: این حماسه با کمک آحاد مردم، رسانه ها و عوامل اجرایی که از ماه ها قبل این فضاها را فراهم کردند، در حال رقم خوردن است.

بهادری جهرمی اظهار داشت: الحمدلله از ساعت های ابتدایی صبح علی رغم تغییر قانون انتخابات و تغییر فرآیندها گزارش ها حاکی از این است که در فرآیندهای اجرایی مسیله خاصی وجود نداشته و فرآیند انتخابات با مشارکت مردم در حال انجام است.

وی بیان کرد: بخشی از مردم در ساعات ابتدایی صبح پای صندوق های رای می آیند و بخشی از جوان ترها هم در ساعات بعدازظهر رای می دهند در عین حال از همه می خواهم هر چه زودتر رای خود را به صندوق بیاندازند و نگذارند که دیگران برایشان تصمیم بگیرند و خودشان بیایند برای تاثیر گذاری در حوزه های اقتصادی و سیاسی رای دهند.

وی افزود: از همه می خواهم هر چه زودتر رای خود را به صندوق بیاندازند و نگذارند که دیگران برایشان تصمیم بگیرند و خودشان بیایند برای تاثیر گذاری در حوزه های اقتصادی و سیاسی رای دهند.

جهرمی خاطر نشان کرد: هر چه میزان مشارکت بیشتر باشد حتماً نتیجه دقیق تر و هوشمندانه تر خواهد و هر چه دایره تضارب آرا گسترش پیدا کند زودتر فرآیند نتیجه گیری محقق می شود.

بهادری جهرمی گفت: هر چه افراد مختلف با سلیقه های متفاوت پای صندوق های رای بیایند باعث بهتر نتیجه دادن انتخابات و تاثیر انتخابات در زندگی مردم می شود.

بهادری جهرمی: حماسه ملی امروز تبلور نمایش اراده ملت است

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بهادری جهرمی: حماسه ملی امروز تبلور نمایش اراده ملت است" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بهادری جهرمی: حماسه ملی امروز تبلور نمایش اراده ملت است"، کلیک کنید.