آرامستان بهشت سکینه کرج تا 10 سال آینده جا دارد!

آرامستان بهشت سکینه کرج تا 10 سال آینده جا دارد!

آفتاب نیوز :

محمد محمودی نژاد اظهار کرد: این آرامستان سال 54 در کیلومتر 15 اتوبان کرج – قزوین ایجاد شده و در حال حاضر جامع ترین آرامستان استان محسوب می شود.

وی با بیان اینکه مساحت حال حاضر آرامستان 70 هکتار است، از گسترش و توسعه این آرامستان از طریق تملک اراضی و املاک اطراف در آینده ای نزدیک خبر داد.

این مسیول اذعان کرد: با توجه به ظرفیت فعلی و برنامه های توسعه ای که برای این نقطه در نظر گرفته شده آرامستان فوق حداقل تا 10 سال آینده جوابگوی نیازهای منطقه خواهد بود.

محمودی نژاد با اشاره تلاش برای ارایه بهترین خدمات به مراجعین در این مجموعه توضیح داد: وجود امکانات مورد نیاز برای آماده سازی، تطهیر و دفن اموات در این آرامستان باعث شده مراحل مذکور ظرف کمتر از 30 دقیقه انجام شود.

رییس سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج تاکید کرد: وجود این امکانات و تسریع در انجام امور مرتبط با تدفین اموات با توجه به شرایط خاص و بحرانی مراجعه کنندگان این مجموعه از اهمیت بسزایی برخوردار است.

این مسیول خاطرنشان کرد: مجموعه بهشت سکینه (س) در تلاش است شرایط و محیط را به نحوی شایسته مهیا کند که مراجعه کنندگان با کمترین دردسر و مشکل بتوانند اموات خود را در این آرامستان دفن کرده و مراسم مرتبط را برگزار کنند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آرامستان بهشت سکینه کرج تا 10 سال آینده جا دارد!" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آرامستان بهشت سکینه کرج تا 10 سال آینده جا دارد!"، کلیک کنید.