236 روز جنایت و شهادت 36 هزار و 171 فلسطینی در غزه

236 روز جنایت و شهادت 36 هزار و 171 فلسطینی در غزه

جنگ رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین در حالی برای دویست و سی و ششمین روز متوالی ادامه دارد که وزارت بهداشت غزه آمار جدید شهدا و مجروحان جنگ غزه را اعلام کرد.

به گزارش فطر نیوز، وزارت بهداشت غزه اعلام کرد: رژیم اشغالگر ظرف 24 ساعت گذشته مرتکب 6 کشتار در غزه شد که 75 شهید و 284 مجروح بر جای گذاشت. همچنان تعدادی از قربانیان زیر آوارها و در مسیرهایی هستند که کادر دفاع مدنی و آمبولانس ها قدرت دسترسی به آن ها را ندارند.

این وزارتخانه تاکید کرد: آمار قربانیان جنگ غزه از هفتم اکتبر تاکنون به 36 هزار و 171 شهید و 81 هزار و 420 مجروح رسیده است.

همچنین اشرف القدره، سخنگوی وزارت بهداشت غزه اعلام کرد: اسراییل عمدا سیستم پزشکی در شهر رفح و شمال غزه را از بین می برد. سیستم درمانی قدرت تعامل با کشتارهای پی در پی در شهر رفح و شمال غزه را ندارد.

وی افزود: رژیم اشغالگر جهان را فریب می دهد که منطقه المواصی امن است و بعد کشتارهای هولناکی در آنجا انجام می دهد.

القدره خواهان ورود بیمارستان های میدانی و تیم های پزشکی اضطراری به رفح و شمال غزه و فراهم کردن گذرگاه های امن برای ورود فوری سوخت و کمک های پزشکی شد. وی خواهان توقف تهدیدات مستمر اسراییل علیه موسسات و کادرهای پزشکی شد.

ارتش رژیم صهیونیستی با تشدید حملات به رفح در جنوب و جبالیا در شمال نوار غزه، برای دویست و سی و ششمین روز متوالی به جنگ نسل کشی در نوار غزه ادامه داده و در حال ارتکاب جنایات بیشتر و هدف قرار دادن آوارگان فلسطینی در چادرهایشان است.

پایان خبر فطر نیوز

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "236 روز جنایت و شهادت 36 هزار و 171 فلسطینی در غزه" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "236 روز جنایت و شهادت 36 هزار و 171 فلسطینی در غزه"، کلیک کنید.