رگبار و رعدوبرق در استان‌های شمالی

رگبار و رعدوبرق در استان‌های شمالی

با اعلام سازمان هواشناسی کشور امروز و فردا در استان‌های ساحلی دریای خزر رگبار و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود. این جریانات شمالی باعث جلوگیری از روند افزایشی دما در نیمه شمالی کشور خواهد شد.

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری فطر نیوز، سازمان هواشناسی کشور از آغاز کاهش دمای هوای برخی مناطق کشور از عصر روز یکشنبه ۷ مرداد خبر داد.

براساس این گزارش امروز با تقویت جریانات شمالی روی دریای خزر، در استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی و تا حدودی شمالِ استان البرز بارش باران و در نتیجه کاهش دما پیش‌بینی می‌شود.

این بارش‌ها فردا نیز ادامه دارد و استان‌های ساحلی دریای خزر و ارتفاعات استان البرز با کاهش دما مواجه خواهند شد.

افزایش دما در نیمه شرقی و نیمه غربی کشور طی این روز دور از انتظار نخواهد بود و دما در سایر نقاط کشور بدون تغییر پیش‌بینی می‌شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "رگبار و رعدوبرق در استان‌های شمالی" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "رگبار و رعدوبرق در استان‌های شمالی"، کلیک کنید.