انگلیس: حمایت از اوکراین تزلزل‌ناپذیر است

انگلیس: حمایت از اوکراین تزلزل‌ناپذیر است

رئیس‌جمهور اوکراین اخیراً اعلام کرد که هر چند انگلیس از زمان شروع جنگ با روسیه جان هزاران نفر را نجات داده است، اما اخیراً حمایت‌های آن از کی یف کاهش یافته است.

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری فطر نیوز، سخنگوی «کایر استارمر» نخست‌وزیر انگلیس بر تداوم حمایت لندن از کی‌یف در نبرد با روسیه تأکید کرد.

سخنگوی نخست‌وزیر انگلیس روز دوشنبه در واکنش به اظهارات «ولادیمیر زلنسکی» رئیس‌جمهور اوکراین که از کاهش حمایت لندن انتقاد کرده بود، گفت که حمایت انگلیس از اوکراین تزلزل‌ناپذیر است.

این مقام دولت لندن گفت: نخست‌وزیر در حمایت خود از اوکراین کاملاً مصمم است. حمایت ما، باز هم تزلزل‌ناپذیر است.

سخنگوی دولت انگلیس یادآور شد که هیچ تغییری در موضع دولت لندن در مورد استفاده اوکراین از موشک‌های دوربرد «طوفان سایه» صورت نگرفته است.

 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "انگلیس: حمایت از اوکراین تزلزل‌ناپذیر است" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "انگلیس: حمایت از اوکراین تزلزل‌ناپذیر است"، کلیک کنید.