لزوم بهره‌مندی دستیاران آموزشی از مهارت‌های علمی و کاربردی

لزوم بهره‌مندی دستیاران آموزشی از مهارت‌های علمی و کاربردی

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین – پیشوا و قرچک تأکید کرد که انتظار از دستیاران آموزشی کسب مهارت‌های علمی و کاربردی و تعامل با دفتر نهاد است.

به گزارش خبرنگار فطر نیوز، نشست توان‌افزایی دستیاران آموزشی با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین – پیشوا و قرچک، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین – پیشوا و قرچک، معاونان آموزش و مهارتی، فرهنگی دانشجویی، مدیران باشگاه پژوهشگران جوان، حراست و گزینش در سالن اجتماعات این واحد دانشگاهی برگزار شد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین – پیشوا و قرچک در این نشست به تبیین برخی آیات و روایات به اهمیت کار تعلیم و تربیت پرداخت و اظهار کرد: با توجه به فطرت‌های پاک دانشجویان اینکه چه محتوایی را به ذهن و دل آنها وارد می‌کنیم مسئول هستیم.

حجت‌الاسلام علی‌اصغر غلامی با اشاره به پرهیز از عدم ورود به حوزه‌هایی که تخصصی نداریم، ادامه داد: آگاهی داشتن نسبی از مسائل روز، رعایت قوانین و مقررات، ارتباط سازنده با دانشجویان، بهره‌مندی از مهارت‌های علمی و کاربردی و تعامل با دفتر نهاد نمایندگی از موارد قابل انتظار از دستیاران آموزشی است.

سحر هنرمند جهرمی معاون آموزش و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین – پیشوا و قرچک هم در این نشست به تبیین قوانین و مقررات آموزشی و اداری نظیر نحوه اداره کلاس‌های آموزشی، لزوم برگزاری منظم کلاس‌ها طبق برنامه هفتگی، ارائه طرح درس، چگونگی برگزاری امتحانات، حفظ آراستگی و سایر نکات مدنظر برای دستیاران آموزشی پرداخت.

لزوم بهره‌مندی دستیاران آموزشی از مهارت‌های علمی و کاربردی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "لزوم بهره‌مندی دستیاران آموزشی از مهارت‌های علمی و کاربردی" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "لزوم بهره‌مندی دستیاران آموزشی از مهارت‌های علمی و کاربردی"، کلیک کنید.