تحولی نو در تدوین و اجرای برنامه‌های فرهنگی

تحولی نو در تدوین و اجرای برنامه‌های فرهنگی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان بر رویکرد نوگرایانه در طراحی برنامه‌های فرهنگی متناسب با نیاز جامعه تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار فطر نیوز، مهدی منصوری، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان در دیدار با عبدالرضا دهرویه مدیرکل صداوسیمای مرکز استان سمنان اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی در سال‌های اخیر تلاش کرده تا در حوزه‌های مختلف اجتماعی اثرگذاری و کنشگری فعال‌تری داشته باشد.

وی فعالیت‌های علمی، فرهنگی و هنری دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: اکثر دانشجویان این دانشگاه را شاغلین در مقاطع تحصیلات تکمیلی تشکیل می‌دهند، میانگین سنی بالاتر و توانمندی‌های ناشی از تجربیات شغلی و حرفه‌ای آنان، فعالیت حوزه‌های مختلف از کیفیت بالاتری برخوردار است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان به تشریح فعالیت‌های فرهنگی این دانشگاه پرداخت و با تأکید بر رویکرد نوگرایانه در طراحی برنامه‌های فرهنگی متناسب با نیاز جامعه عنوان کرد: برگزاری جشنواره‌های فاخر ادبی و فرهنگی مانند جشنواره‌های کشوری موضوعی امامت و مهدویت و همچنین جشنواره ملی شعر و داستان دانشجویی گواه صادقی بر این مدعاست.

منصوری با بیان محور‌های اجرایی این دو جشنواره که در آبان و بهمن‌ماه سال جاری برگزار خواهد شد، خواستار تعامل بیشتر دو دستگاه اجرایی شد و بر گسترش همکاری‌های دوجانبه تأکید کرد.

لزوم توجه بیشتر به فعالیت‌ها با رویکرد انقلابی

مدیرکل صداوسیمای استان سمنان نیز با اشاره به سیاست‌های جدید این رسانه فراگیر، توجه بیشتر به برنامه‌های مردمی و فعالیت‌ها با رویکرد انقلابی را خواستار شد.

عبدالرضا دهرویه، اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی به مخاطبان را از وظایف مجموعه متبوع خود توصیف و بر همکاری همه‌جانبه با دانشگاه آزاد اسلامی سمنان به‌عنوان نهاد مردمی تأکید کرد.

به گزارش فطر نیوز، جشنواره‌های فرهنگی ادبی شعر، داستان و داستان‌نویسی به یاد لاله‌ها آبان و بهمن‌ماه سال جاری دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان برگزار خواهد شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تحولی نو در تدوین و اجرای برنامه‌های فرهنگی" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تحولی نو در تدوین و اجرای برنامه‌های فرهنگی"، کلیک کنید.