هفته نهم لیگ برتر| اولین مأموریت موسیمانه در استقلال/ پرسپولیس در اندیشه صدرنشینی با عبور از شمس آذر

هفته نهم لیگ برتر| اولین مأموریت موسیمانه در استقلال پرسپولیس در اندیشه صدرنشینی با عبور از شمس آذر

استقلال و پرسپولیس با اهداف متفاوتی در هفته نهم لیگ برتر به مصاف حریفان خود می‌روند.

به گزارش خبرگزاری فطر نیوز، تیم‌های استقلال و پرسپولیس در هفته نهم لیگ برتر فوتبال ایران به مصاف خیبر خرم آباد و شمس آذر قزوین خواهند رفت.

خیبر خرم آباد – استقلال 

استقلال از ساعت 16:45امروز در ورزشگاه تختی خرم آباد با خیبر بازی می‌کند. آبی‌پوشان در این فصل روی نوار ناکامی بوده‌اند تا جایی که سومین سرمربی را از این بازی روی نیمکت دارند. بعد از استعفای جواد نکونام و حضور موقت سهراب بختیاری زاده، پیتسو موسیمانه در قامت سرمربی هدایت استقلال را بر عهده دارد تا بتواند این تیم را از بحران خارج کند. 

استقلال از ۷ بازی ۸ امتیاز کسب کرده و فاصله نسبتاً زیادی تا صدر جدول دارد. موسیمانه که مراسم معارفه وی با حضور پیشکسوتان برگزار شد مسئولیت مهم و خطیری را پذیرفته، او در اولین گام نمی‌تواند از روزبه چشمی، مهرداد محمدی و ایمان سلیمی به دلیل مصدومیت استفاده کند. سرمربی اهل آفریقای جنوبی که شناخت وی از تیم به فیلم‌های بازی‌های اخیر استقلال و یکی دو جلسه تمرین خلاصه می‌شود برای پذیرفتن سرمربیگری تیم مطرح ایران از کارلوس کی‌روش هم مشورت گرفته است. قرارداد موسیمانه هنوز ثبت نشده و در صورتی که کارت مربیگری او صادر نشود، از روی سکوهای ورزشگاه نظاره‌گر بازی تیمش خواهد بود.

در سمت مقابل خیبر خرم آباد هم روی نیمکت شرایطی مشابه استقلال دارد. رضا مهاجری از سرمربیگری تیم استعفا کرد، مارکو اورلیوی برزیلی هم در ۳ بازی سرمربی بود و از بازی امروز سعید دقیقی هدایت این تیم را بر عهده دارد. خیبر از ۸ بازی اندوخته ۶ امتیازی دارد و امیدوار است با سرمربی جدید خود شرایط بهتری پیدا کند. تیم برنده دیدار خیبر و استقلال گام محکمی را برای خروج از بحران برخواهد داشت.

پرسپولیس – شمس آذر قزوین 

سرخپوشان پایتخت از ۷ بازی ۱۴ امتیاز گرفته‌اند و برای صعود به صدر جدول نیاز به برتری در بازی امروز دارند. پرسپولیس در لیگ نخبگان آسیا عملکرد ضعیفی داشته و تنها یک امتیاز دارد. مصدومیت محمدحسین کنعانی‌زادگان، اوستون اورونوف و ایوب العملود در عدم موفقیت این تیم در آسیا تأثیرگذار بوده اما نتایجی که این تیم در لیگ برتر گرفته گویای آن است که ساعت ۱۹:۱۵ امروز در ورزشگاه شهدای شهر قدس می‌توان انتظار پیروزی دیگری را از این تیم داشت. 

شمس آذر که برای سومین بار شاهد جدایی سعید دقیقی بود از این بازی رضا مهاجری را به عنوان سرمربی روی نیمکت می‌بیند.  نماینده قزوین از ۸ بازی ۷ امتیاز کسب کرده و با هدایت مهاجری به دنبال آن است تا جایگاه امنی در جدول پیدا کند. کسب امتیاز از پرسپولیس در تهران گام مثبتی برای شمس آذر به شمار می‌رود اگرچه شمس آذر در هر دو بازی قبلی برابر پرسپولیس بازنده شده است.

هفته نهم لیگ برتر| اولین مأموریت موسیمانه در استقلال/ پرسپولیس در اندیشه صدرنشینی با عبور از شمس آذر

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "هفته نهم لیگ برتر| اولین مأموریت موسیمانه در استقلال/ پرسپولیس در اندیشه صدرنشینی با عبور از شمس آذر" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "هفته نهم لیگ برتر| اولین مأموریت موسیمانه در استقلال/ پرسپولیس در اندیشه صدرنشینی با عبور از شمس آذر"، کلیک کنید.