آغاز عملیات اجرایی پروژه 3500 واحدی سازمان انرژی اتمی ایران در بوشهر

فطر نیوز/بوشهر عملیات اجرایی پروژه 3500 واحدی سازمان انرژی اتمی ایران در بوشهر آغاز شد.

به گزارش فطر نیوز، عصر امروز، دوشنبه کلنگ احداث پروژه 3500 واحدی سازمان انرژی اتمی ایران با حضور محمد اسلامی معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران و ارسلان مالکی معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان ملی زمین و مسکن و نیز استاندار و مسیولان استانی بوشهر به زمین زده شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در این آیین در گفت و گو با خبرنگار فطر نیوز درب وشهر گفت: از آغاز دولت سیزدهم تاکنون 41 هکتار زمین برای نهضت ملی مسکن درکل کشور الحاق شده و 2 میلیون و500 هزار واحد مسکونی در53 شهرک مصوب و آغاز شده است.

 مالکی افزود: ازاراضی تامین شده تاکنون 1 میلیون و 800 هزار واحد مسکونی با1500 پروژه آماده سازی و آغاز شده است.

وی تصریح کرد: امروز 650 هکتاری که در کل استان بوشهر زمین الحاق شده بیش از 7000 واحد مسکونی آماده و واگذار می شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر در این آیین گفت: در این قسمت از شهر بوشهر در زمینی حدود 466 هکتار سرانه مسکونی با تمام فضای فرهنگی، آموزشی، اداری، فضای سبز در قالب یک شهر 50 هزارنفری احداث می شود.

محمدهادی رستمیان افزود: در گام اول این طرح دریک زمین 100 هکتاری 3500 واحدمسکونی در 18 ماه در واحدهای دوطبقه و 6690 قطعه در قالب جهش نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت واگذار می شود.

پایان خبر فطر نیوز

آغاز عملیات اجرایی پروژه 3500 واحدی سازمان انرژی اتمی ایران در بوشهر

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آغاز عملیات اجرایی پروژه 3500 واحدی سازمان انرژی اتمی ایران در بوشهر" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آغاز عملیات اجرایی پروژه 3500 واحدی سازمان انرژی اتمی ایران در بوشهر"، کلیک کنید.